Weer ff thuis! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu Weer ff thuis! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu

Weer ff thuis!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

17 Maart 2008 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Hallo,

Nou ik ben inmiddels weer een weekje thuis en het bevalt me uitstekend!!!! (ik had ook niet anders verwacht hoor eigenlijk) Ik ben weer lekker druk met werken bij C1000, opdrachten voor Southampton maken en nog veel meer! Ik ben vandaag nog precies 2 weken in NL want op 31 maart ga ik weer voor 6 weken terug naar Southampton. En eerlijk gezegd zie ik daar niet zo tegen op. Ik heb mn draai goed gevonden en vind het leuk daar. Ik krijg het ook lekker druk met school en ga natuurlijk weer veel sporten dus die laatste weken vliegen voorbij waarschijnlijk. Dus ik kan nu ook al wel zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb dat ik naar Southampton ben gegaan! Maar, wat ik ook even duidelijk wil vermelden, is dat ik het na de laatst 6 weken ook wel weer gehad zal hebben en ontzettend blij zal zijn om weer naar huis te gaan!!!

Nou mensen, voorlopig dus even geen bericht meer van mij tot ergens begin april als ik weer begonnen ben met school en weer wat zinnigs te melden heb, haha.

Bedankt nog voor jullie leuke berichtjes! Keep them coming!!!

Groetjes!

• 17 Maart 2008 - 22:01

Sabine:

Nou meid, veel plezier in NL! Wel handig idd om ff bij te klussen enzo, ben benieuwd naar de komende zinnige berichie ;)

Sabster

• 18 Maart 2008 - 12:19

Tamara:

Have a nice flight back home! Met al dat gereis lijkt het haast wel of je tourisme doet joh! ;)
    xxx