Nog steeds heeeel druk! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu Nog steeds heeeel druk! - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu

Nog steeds heeeel druk!

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

02 Maart 2008 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Beste allemaal!

Hier weer mijn weekelijkse bericht. Ik heb het echt heeeel druk! Ik ga naar school, ga naar de sportschool (4x per week minstens een uur) of ben met al mijn opdrachten bezig. Kortom: de tijd vliegt en ik heb het reuze naar mn zin!!!

Afgelopen maandag zijn we naar de musical Cats geweest!!! We konden voor 10 pond (is ongeveer 13 euro) kaarten krijgen in plaats van 35 pond!!! We gingen met een stuk of 9 meiden (Alexandra en de Spaanse meiden) en het was echt suuuuper!!! Het was wel een ingewikkeld verhaal en als ze allemaal zongen was het soms moeilijk om te horen wat ze zeiden en dat maakte het af en toe moeilijk om te begrijpen maar de grote verhaallijnen begrepen we wel natuurlijk.

Woensdagavond waren we uitgenodigd voor de verjaardag van Nishia (1 van de Spaanse meiden). Ze vierde het in de keuken/gezamelijke ruimte van haar studentenflat. Het was heeeeel gezellig!!! En ik had in korte tijd flink wat drank gedronken.... dus ik voelde me al snel best aangeschoten. Daarna ben ik met iedereen meegelopen naar een club en van daaruit naar huis gefiets want ik voelde me niet al te best om mee naar binnen te gaan...

De volgende ochtend kon ik redelijk uitslapen gelukkig en had een beste kater... Die in de loop van de middag gelukkig weer verdween!

Nou afgelopen vrijdag zou ik mijn sportprogramma krijgen, maar mijn instructeur was op vakantie!!! Zonder mij dit te laten weten.... was een beetje lullig... hij komt pas donderdagavond terug maar vrijdag ga ik al naar NL dus dan maar verder zoals ik al bezig ben...

Dit weekend ben ik heel erg bezig geweest met opdrachten voor school en vooral veeeel informatie kopieren van boeken uit de bieb!! Ik ga namelijk in NL 2 essays schrijven en heb hiervoor natuurlijk wel verschillende theorieen nodig.

Nou dat was het weer! Ik ben een rondje door het park, dat voor mijn universiteit ligt, gelopen en heb hiervan wat prachtige foto´s gemaakt want er staan al best wat bomen met bloesem en zag ook een eekhoorntje!!
Ra ra waar zit ie??? Zoek de eekhoorn op de foto´s haha

Liefs, Marjolein

  • 02 Maart 2008 - 18:20

    Sabien:

    Hi Mar,

    Wat leuk dat je t zo druk hebt! Heb gekeken maar dat eekhoorntje heb ik nog niet gevonden, misschien moet ik nog wat Franse wijn achterover gooien om 'm te vinden ;p Xxxjes van een tipsy sabientje

  • 02 Maart 2008 - 19:06

    Shar:

    Goed Bezig!!!

    xx

  • 03 Maart 2008 - 15:46

    Nils:

    Hey Marjolein, ik heb internet op mijn kamer nu, dus ik kan sneller en vaker op je waarbenjij.nu reageren! Interessant dat je zo vaak naar school moet, en die sportschool! Nou ja als het goed voor je is. Ik ga zelf basketballen dus ik word ook actief! Veel plezier nog in Engeland en we blijven contact houden!

  • 03 Maart 2008 - 18:39

    Marie-José:

    Leuk dat eekhoorntje. Ik dacht al dat ik op de foto park 1 het eekhoorntje ook moest zoeken. Bij eekhoorn 4 zag ik alleen twee ogen. By the way, had je bij de musical ook gedronken? groetjes.

  • 08 Maart 2008 - 10:02

    Klaudi:

    Hey Marjolein,

    Je gaat alweer bijna naar NL toch? En hoe lang blijf je daar? 3 weken? Wel maf dat je zolang vakantie hebt;)!
    Ik ga als het goed is over 2 weken naar Melbourne voor een lang weekend en volgende maand naar Ayers Rock, erg veel zin in :D

    Kus, Klau

  • 14 Maart 2008 - 08:15

    Nils:

    Hey Marjolein!

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt in Engeland. Ben je ook al naar de musical the mouse trap geweest. Dat is zo'n toneelstuk over dat iemand vermoord wordt in een landhuis, aan het eind weet je natuurlijk wie het gedaan heeft maar het schijnt het beste geheim van Londen te zijn. Iedereen houdt het namelijk geheim en alleen de mensen die er geweest zijn weten het! Nou ja iig die wil k nog weleens zien. Nou ik ga een dezer dagen ook maar eens een nieuw bericht plaatsen. Groeten from mother Russia!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2008

Home again!

22 April 2008

Bijna klaar hier

31 Maart 2008

Back in the UK

17 Maart 2008

Weer ff thuis!

02 Maart 2008

Nog steeds heeeel druk!
Marjolein

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 7037

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 13 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: