Back in the UK - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu Back in the UK - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu

Back in the UK

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

31 Maart 2008 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Hoi allemaal,

Nou na 3 fantastisch weken in NL, ben ik weer veilig in Southampton aangekomen vandaag. Ik zal hier weer flink aan de bak moeten, aangezien ik binnenkort nogal veel opdrachten moet inleveren. Ook ga ik het sporten natuurlijk weer oppakken (kan niet wachten!). Behalve naar school gaan, opdrachten maken en sporten heb ik niet echt grote plannen.

Kortom: ik denk niet dat jullie nog veel van me zullen horen (niet iedere week) omdat ik dus waarschijnlijk niet zo veel interessante dingen verder zal beleven. Maar uiteraard zal ik jullie wel op de hoogte houden hoor!

Op 9 mei komt Bart me weer halen en de volgende dag zullen we weer samen naar NL komen.

Groetjes,

Marjolein

PS: voor degene die al weer aan het aftellen zijn: nog 40 nachtjes slapen

  • 31 Maart 2008 - 13:58

    Idelma:

    Ey meis,

    Fijn dat je het leuk hebt gehad in NL. Geniet nog heeeeeeel erg van je tijd in Uk en ik zal je snel mailen.

    Kusjes

  • 31 Maart 2008 - 14:49

    Marga En Rinus:

    Marjolein, wij vonden het heel erg leuk dat we jou nog ontmoet hebben in Woensdrecht. We wensen je veel plezier in je studie en succes met de opdrachten.

    Liefs

  • 31 Maart 2008 - 17:13

    Nils:

    Hey Marjolein!

    Goed dat alles prima gaat daar! Hier gaat ook alles prima, vannacht wakker gelegen van een dronken man die op de deur van me studentenhuis stond te bonken! Verder alles goed. Ik blijf je verder volgen.

    groetjes,

  • 01 April 2008 - 09:17

    Klau:

    Hey Marjolein,

    Je laatste weekjes alweer, dat gaan snel zeg!!! Ik zit hier nog 5 maanden haha!
    Maar geniet er wel van en probeer niet te veel aan NL te denken :)
    Succes met alles dat je moet doen!

    Kus

  • 03 April 2008 - 17:01

    Tamara:

    tuuuurlijk ga je wel interessante dingen beleven in Engeland!!!!!! Trek erop uit, net zoals ik heb gedaan:) Zeker als pauze tijdens het maken van je opdrachten;)
    Kus

  • 08 April 2008 - 20:23

    Lisanne:

    Hi:)! Hoe is het? Fijn dat je leuke tijd in NL gehad hebt..nu is het alweer aftellen, gaat weer snel allemaal. Succes met al je opdrachten en werk voor de uni..:)
    Liefs xx

  • 20 April 2008 - 10:19

    Wilma:

    Sterkte met de laatste loodjes

    Hartelijke groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2008

Home again!

22 April 2008

Bijna klaar hier

31 Maart 2008

Back in the UK

17 Maart 2008

Weer ff thuis!

02 Maart 2008

Nog steeds heeeel druk!
Marjolein

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 7037

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 13 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: