Bijna klaar hier - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu Bijna klaar hier - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu

Bijna klaar hier

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

22 April 2008 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Lieve mensen,

Hier eindelijk maar weer eens een berichtje van mij vanuit Southampton. Ik heb dus tot en met 31 maart in NL gezeten (daar heb ik veel bij C1000 gewerkt en heeeel veel tijd met Bart en vrienden en familie doorgebracht) Eenmaal weer hier aangekomen, heb ik het stikdruk gehad met school: mijn eerste presentatie en 2 essays in moeten leveren (1 van 2500 en 1 van 3500 woorden, klinkt meer dan dat het is hoor, ik heb flink moeten schrappen om in de buurt van die woordenaantallen te blijven).

Gelukkig heb ik ook nog andere leuke dingen gedaan: met die Spaanse meiden afgesproken, geshopt, de verjaardag van Alex gevierd en een picknick in het park.

Afgelopen weekend was ik ook weer even (van donderdag tot maandag) in NL. Onder andere voor de verjaardag van Bart en omdat ik die dagen vrij was maar eigenlijk meer omdat ik het even niet meer zo goed trok. Het was eigenlijk niet de bedoeling, maar ik ben echt suuuuuper blij dat ik even naar huis gegaan ben (bedankt paps en mams!!!!)

Nu kan ik er weer even tegen aan voor de laatste loodjes. En ook die zullen heel snel gaan aangezien ik het echt heel druk heb met school. Zo heb ik nog 3 groepspresentaties, 1 individuele presentatie, 1 rapport en een creatieve opdracht die ik moet doen. Heel erg leuk allemaal hoor!!!! En gelukkig is het een beetje verspreid over de aankomende 2,5 week!

En op 9 mei komt Bart hierheen met de auto (en de trein dit keer, niet de boot, dat doet ie geloof ik na die stomachtige overtocht met windkracht 8 niet meer haha) en dan neemt ie me op 10 mei weer mee naar huis. Definitief!

Nou dit zal waarschijnlijk mijn eenalaatste berichtje zijn, ik zal er tegen het eind nog wel een opzetten.

Groetjes,
Marjolein!

  • 22 April 2008 - 09:24

    Idelma:

    Ey meis,

    Time flies when you're having fun, haha.

    Ik zag dat je haar weer lekker lang is, super leuk!!!

    Ben net terug uit Rusland, het was super. Zal snel een update geven.

    Nog heel veel plezier en succes met de laatste daagjes : )!

    Xjes

  • 22 April 2008 - 11:46

    Tamara:

    WOW 10 mei alweer naar huis? Met andere woorden: VETTE LANGE ZOMERVAKANTIE :)!!! Ben ik even jaloers!!! Bofkontje!!!
    Kus

  • 22 April 2008 - 13:01

    Sabien:

    Hi Mar,

    Wat lief van je ouders zeg en al die essays, pfff wat een werk zeg! Hopelijk gaat t je wel allemaal lukken in die 2,5 week, wat een gestress! Mijn tentamens komen er ook aan, dus er breekt weer een drukke periode aan. Nou, succes verder en moet Tamaar nageven: je boft maar met die lange zomervakantie!!! Dag meis, Sab

  • 22 April 2008 - 13:59

    Nils:

    Ik zie het al, je doet hier meer werk dan ik! Ik ben hier echt lui, maar dat is ook wel eens even chill:D Je hebt idd wel lang vakantie! Ik ga over een weekje eindelijk eens naar Moskou. Marjolein stertke, en we spreken elkaar.

  • 25 April 2008 - 14:37

    Lisanne:

    Hi! Jeetje, over 2weken ben je alweer thuis, jammer dat we elkaar niet konden ontmoeten ergens in het midden;) Heel veel succes met je werk voor de uni,bent ook druk zo te horen!

    Veel liefs xx

  • 29 April 2008 - 23:27

    Sharon:

    Bijna naar huis...

    xx

  • 08 Mei 2008 - 14:19

    Mariska:

    Hey Marjolein!

    Hoe is het ermee? Geniet van je laatste daagjes in Engeland samen met Bart. En als je terug komt, kun je genieten van het heerlijke weer hier (H)

    Groetjes!

    Mariska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2008

Home again!

22 April 2008

Bijna klaar hier

31 Maart 2008

Back in the UK

17 Maart 2008

Weer ff thuis!

02 Maart 2008

Nog steeds heeeel druk!
Marjolein

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 7037

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 13 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: