Welkom - Reisverslag uit Hoogerheide, Nederland van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Hoogerheide, Nederland van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

08 Januari 2008 | Nederland, Hoogerheide

Hallo allemaal,

Welkom op mijn site. Ik vertrek volgende week dinsdag (15 jan.) voor 5 maanden naar Engeland om te studeren aan de Solent University in Southampton. Mijn colleges beginnen op 21 januari.

Via deze site wil ik je op de hoogte houden van mijn ervaringen. Iedere keer als ik een bericht op deze site heb gezet, krijg je daar automatisch een e-mail over. Als je dit niet wilt, kun je jezelf afmelden.

Ik ga proberen om regelmatig berichten te plaatsen en zou het leuk vinden om van jou ook af en toe een berichtje te lezen!

Groetjes,
Marjolein

  • 08 Januari 2008 - 14:38

    Klau:

    Hey Marjolein!

    Leuk dat je ook zo'n site hebt;)! Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken tijdens je uitwisseling :)!
    Veel plezier in ieder geval, en succes nog met je laatste voorbereidingen :)!
    Zie ik je nog op de borrel vrijdag?

    Liefs, Klaudi

  • 08 Januari 2008 - 14:40

    Cisca:

    Nou meissie dat is erg fijn, dat je mij op de hoogte houd van je wederwaardigheden.
    Ik zie er naar uit.
    groet van Cisca

  • 08 Januari 2008 - 15:16

    Anouk:

    Hola Chica,
    Heel heel plezier en succes in Engeland! Ben benieuwd naar al je verhalen..Tot over een paar maandjes he.
    Kussie

  • 08 Januari 2008 - 15:39

    Jan En Lenie:

    Leuk om zo op de hoogte te blijven van je doen en laten in Engeland. We zullen regelmatig hier een kijkje nemen. Heel veel succes met de studie.

  • 08 Januari 2008 - 16:14

    Bianca:

    Nog heeeeeeel ffiies en dan gaan we!! Begin er steeds meer en meer zin in te krijgen!! Gaat een hele leuke tijd worden :)

  • 08 Januari 2008 - 16:19

    Tamara:

    LEUK! Ik ben ook erg benieuwd naar Southampton en wat jij er zelf van vindt. Helaas ben ik nét te laat voor onze harde kern borrel...:( Maar je kent mij: ik heb al een reuniefeestje in mijn gedachte voor de maand juli!;)
    Kus!

  • 08 Januari 2008 - 17:31

    Ans Dirven:

    Geweldig om te lezen dat je nog steeds aan het ontwikkelen en studeren bent. Veel succes in Engeland.

  • 08 Januari 2008 - 20:12

    Idelma:

    Ey meis,

    Leuk dat je er ook 1 hebt. Ik ga je zeker in de gaten houden.

    Xjes

  • 09 Januari 2008 - 09:17

    Mariska:

    Hey Marjolein!

    Jij vertrek al snel! Ben je er al een beetje klaar voor? Heel veel succes en vooral heel veel plezier natuurlijk!

    Groetjes Mariska

  • 09 Januari 2008 - 10:20

    Lesley:

    Hey Lein!
    Alvast heel veel succes daar!! We houden contact, ik wil wel regelmatig horen hoe het gaat hoor!!
    Dikke kus
    Les

  • 09 Januari 2008 - 15:46

    Mieke:

    Hey Marjolein,

    heel veel plezier in Engeland! En af en toe ook nog een beetje studeren,hè..? ;)

  • 10 Januari 2008 - 11:55

    Marie-jose:

    Leuk dat je een site hebt, kunnen we je volgen. In ieder geval vast een goede reis en veel plezier

  • 11 Januari 2008 - 11:16

    Viooltjuh:

    He marjolein,
    hoe is t met je meis,ik mis onze spannende gesprekken op het werk..
    Meis heel veel succes en veel plezier..
    Hele dikke Kus Viola

  • 11 Januari 2008 - 12:07

    Jantine:

    Super hoor! Veel plezier, jammer dat ik niet mee ga, konden we weer buitenlandse avonturen beleven ;)

  • 11 Januari 2008 - 18:38

    Benjamin:

    Hey sis, volgens mij heb je t straks super naar je zin. Wat een uitdaging zeg, ik hoop dat je je wel een beetje upperclass gedraagt in the United Kingdom! Liefs & xxjes

  • 19 Januari 2008 - 18:28

    Hilleen:

    Hey hey!!
    wat tof zeg dat je nu in Engeland zit :)! dat is lang geleden dat we elkaar hebben gesproken, maar nu kan ik je toch nog een beetje volgen via deze site... leuk :)!!
    nou, geniet ervan en tot spreeks!

    kus, Hilleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogerheide

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2008

Home again!

22 April 2008

Bijna klaar hier

31 Maart 2008

Back in the UK

17 Maart 2008

Weer ff thuis!

02 Maart 2008

Nog steeds heeeel druk!
Marjolein

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 7070

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 13 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: