Beestenboel - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu Beestenboel - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu

Beestenboel

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

03 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Sorry maar ik ben helemaal vergeten over de beesten hier te schrijven wat ik dus wel van plan was!

Nou als ik dus naar school loop, loop ik door een groot park met een varieteit aan beesten: grijze eekhoorns (die schijnen hier af en toe een plaag te zijn), heel veel vogeltjes en megagrote duiven!!!! Die zijn zooo groot, zo heb ik ze nog nooit gezien!!!

Nou dat was het dus weer he!
Tot het volgende berich!
Marjolein

  • 04 Februari 2008 - 15:36

    Lee:

    Vreemd die grote duiven,komende week zal ik die toch eens goed gaan bekijken,tot woensdag xxx

  • 04 Februari 2008 - 17:28

    Marie-José:

    Neemt Leo zeker zijn buks mee als ze komen. Voor de duiven dan en niet voor de eekhoorns.

  • 05 Februari 2008 - 15:37

    Tamara:

    Run Forres, RUN!

  • 07 Februari 2008 - 12:13

    Klaudi:

    Hey!

    Dus je echte lesjes zijn eindelijk begonnen :D! Leuk! Het klinkt in ieder geval interessant :)!
    Wat betreft beestenboel; die hebben ze hier ook :p en daarvoor hoef je niet eens naar een park;). Zo hebben we hier wilde kaketoes enzo! En natuurlijk de vleermuizen en echt zoveel andere soorten beesten waarvan ik nog niet precies weet wat ze zijn :p!!
    Geniet ervan!! En ik hoop dat je ouders snel langskomen :)

    Kus, Klaudi

  • 10 Februari 2008 - 21:52

    Evelyn:

    Hallo chica, leuk dat je school al begonnen is:)! ik zit nu nog in NL vakantie te houden:P, ga over twee weken pas weg. Hele fijne verblijf nog en kijk uit voor die beesten:P. Liefs, Eve

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2008

Home again!

22 April 2008

Bijna klaar hier

31 Maart 2008

Back in the UK

17 Maart 2008

Weer ff thuis!

02 Maart 2008

Nog steeds heeeel druk!
Marjolein

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 7037

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 13 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: