Druk druk druk - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu Druk druk druk - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu

Druk druk druk

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

12 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Lieve allemaal,

Hier eindelijk weer een bericht van mij. In mijn laatste berichten schreef ik over dat mijn ouders zouden komen. Nou, het is gelukt hoor! Woensdag kwamen ze dan! En zelfs een uur eerder dan dat ik had verwacht! We dronken thee (met scones!), ik liet ze het huis zien, gingen naar hun hotel om wat dingetjes te regelen en uit te laden en daarna hebben we boodschappen gedaan om te eten en zijn ze bekaf naar bed gegaan.

Donderdag zijn we gaan toeren door de New Forest naar allerlei leuke dorpjes (sorry, maar ik heb de namen allemaal niet echt onthouden omdat het er zooo veel waren en ik hier geen kaart heb om ze op te zoeken). Tussendoor lekker in een supermarktje onze lunch gehaald en aan het water opgegeten. Ook voor ´s avonds boodschappen gedaan, gegeten en daarna koffie en thee en naar bed.

Vrijdag de andere kant van Southampton bekeken (mochten er mensen zijn die het willen opzoeken: richting Hamble), lekker uitgewaaid, boten gekeken en gewandeld. ´s Avonds fish en chips gehaald.

Zaterdag richting het noorden de rivier Test afgereden met allerlei schattige dorpjes waar we ook weer uitstapten om te lopen en te winkelen (we hebben uiteraard weer de nodige antiekwinkels voor mn vader gehad... ook weer met succes...) Onderweg kwamen we een fort uit de ijzertijd tegen wat we natuurlijk even bekeken hebben. ´s Avonds boodschappen gedaan (dit was behoorlijk moeilijk aangezien er een voetbalwedstrijd in het stadion van Southampton net was afgelopen en heel de stad vast stond...) en uiteten.

Zondagochtend zijn mijn ouders weer weggegaan rond 9.30 am en ben ik met Bianca, Alexandra en Yina een stuk van de Titanic route gaan lopen (zij waren al eerder hiermee begonnen).

Gisterochtend geluierd en Boer zoekt Vrouw gekeken (deed daar 3 uur over in plaats van 48 minuten omdat de website verschrikkelijk traag was!!) daarna vergaderd voor een opdracht voor school, les gehad, gesport, gegeten en naar bed.

Vandaag heb ik een behoorlijk lange dag op school, morgenochtend moet ik naar school en daarna ff winkelen en sporten en donderdag ga ik dan eindelijk naar huis en kan ik Bart weer vasthouden!!!!!! Nog maar 2 nachtjes!!! Ja ja ik ben al een tijdje aan het aftellen!!!

Nou mensen, dat was het weer voor nu. Ik moet nu naar school haasten (doe tegenwoordig alles op de fiets die mn ouders hebben meegebracht! Bedankt!!!)

Sorry maar sommige foto´s zijn erg onscherp omdat het kleine foto´s zijn van Alexandra.

Groetjes,
Marjolein

PS: het weer is hier echt fantastisch de afgelopen week!!! Heerlijk!

  • 12 Februari 2008 - 10:34

    Anouk:

    Hey meis, klinkt allemaal super! Tof dat je even naar huis gaat, hoeven jullie elkaar niet erg lang te missen he!
    Ik ga weer werken zaterdag...kan niet wachten tot je terug bent hoor, staan we er samen :) Veel plezier daar en ook in Nederland he.
    Kussie

  • 12 Februari 2008 - 10:44

    Nils:

    Hey Marjolein!

    Misschien zijn mijn reacties wat sporadisch maar de internetverbindingen zijn niet zo heel goed hier dus dat moet je me maar vergeven dan. Interessant al je belevenissen hoor! Mijn ouders komen ook nog maar dat is pas in Mei.
    Marjolein veel plezier verder en we houden contact!

    groetjes,

  • 12 Februari 2008 - 12:41

    Lisanne:

    Hey! Klinkt erg goed daar:D, erg leuk om te lezen. Leuk dat je ouders zijn langskomen, enne die laatste 2dagen hou je ook nog wel vol;)! Veel plezier xx liefs

  • 12 Februari 2008 - 18:25

    Viola:

    He meis, wat klinkt het allemaal leuk.
    Heb je je draai al een beetje gevonden??
    Veel plezier meis..
    Dikke Kus

  • 13 Februari 2008 - 02:47

    Klaudi:

    Hey!

    Klinkt goed :)! Fijn dat je ouders zijn langsgekomen! Wanneer ga jij weer naar Nederland? Leuke foto's ook weer :D!

    Kus, Klau

  • 16 Februari 2008 - 13:48

    Wilma :

    Leuk om over je belevenissen in Southampton te lezen. Het bezoek van je ouders was mooi voor jullie allen. En dan nu Bart weer zien. Hardstikke leuk. Heel veel groeten.

  • 21 Februari 2008 - 16:52

    Marlou:

    he meissie, je site is echt leuk joh! en wat een leuke foto's heb je erop staan! nog een paar weekjes en dan ben je weer even terug in hoogerheide, Dan gaan we wel lekker paardrijden! veel succes nog op school. kus Marlou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2008

Home again!

22 April 2008

Bijna klaar hier

31 Maart 2008

Back in the UK

17 Maart 2008

Weer ff thuis!

02 Maart 2008

Nog steeds heeeel druk!
Marjolein

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 7064

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 13 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: