Mist, smog en konijntjes op de landingsbaan - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu Mist, smog en konijntjes op de landingsbaan - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu

Mist, smog en konijntjes op de landingsbaan

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

18 Februari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Ja ja, jullie lezen het goed: konijntjes op de landingsbaan! Dat komt straks. Nu eerst mijn verslag over de afgelopen paar dagen. Jawel: mijn bezoek aan NL!!! Donderdag was het dan eindelijk zo ver!!! Na een slapeloze nacht van de gierende zenuwen en vlinders in mijn buik, deed ik boodschapjes, ging douchen en pakte mijn tas. Om 12.00 uur bracht mijn huisbaas me met zijn auto naar het vliegveld!! Ja ja wat een service zeg! Echt ontzettend aardig van die man! Na een redelijke vlucht (half uur vertraging vanwege de mist en daarom ook helemaal geen uitzicht!!!)kwam ik dan eindelijk aan in Brussel. Helaas zag ik geen bekende.... Totdat ik daar opeens Bart uit de mensenmenigte te voorschijn zag komen!!! Mijn hart maakte werkelijk een sprongetje!!! Owh wat had ik hem gemist! We reden vervolgens naar Antwerpen waar we heerlijk en romantisch (er was alleen maar kaarslicht) hebben gegeten in de kelder van een middeleews huisje.

Vrijdag redelijk uitgeslapen en wat dingetjes geregeld op het postkantoor. ´s Middags diverse bouwmarkten af om een laminaatvloer uit te zoeken en ´s avonds de film Alles is Liefde gezien.

Zaterdagochtend met Lion (het paard) aan de slag geweest en ´s middags met Bartje naar opa en oma in Delft, vervolgens door naar Scheveningen om lekker vis te halen en die aan de boulevard op te eten. Daarna een bezoek aan Rinus en Marga gebracht (oom en tante van mij) en naar huis gereden.

Zondag lekker uitgeslapen en ´s middags een flinke rit op de quads gemaakt. Erg leuk om weer eens te doen! ´s Avonds bij mij thuis gegeten, erg gezellig!

Vanochtend uitgeslapen, gewandeld en boodschappen gedaan en ´s middags mijn tas weer gepakt. Daarna heeft Bart me naar het vliegveld gebracht met slechts 90 km per uur vanwege de smog in Belgie. Deze keer was het heel erg helder en mooi weer! Ja en toen kwam het: tijdens het opstijgen, zag ik op de landingsbaan naast ons, 2 konijntjes huppelen!!! Wel heb je ooit! Verder verliep de vlucht voorspoedig en had ik werkelijk prachtig uitzicht!!!

Op het vliegveld de bus gepakt en naar mijn kamer teruggelopen met een meisje dat ook in ´mijn´ straat woont (ze hoorde me praten met de buschauffeur over waar ik het beste uit kon stappen en bood me aan met haar mee te lopen).

En morgen mag ik weer naar school en begint het leven van alle dag weer! Maar ik ben al weer aan het aftellen: nog 18 nachtjes slapen en dan ben ik weer in NL en dit keer voor wel 3 weken!!!

Groetjes en ajuus!

Marjolein

  • 19 Februari 2008 - 03:06

    Klaudi:

    Hey Marjolein!!

    Lekker genoten van je tijd in Nederland en Belgie :)?? Gelukkig maar :)!
    Wat grappig trouwens dat je konijntjes zag huppelen haha!!
    Nou geniet er nog van! Nog leuke dingen gepland voor je weer naar Nederland gaat?

    Kus, Klau

  • 19 Februari 2008 - 10:33

    Nils:

    Hallo Marjolein!

    Toch wel tof dat je die "luxe" hebt om even terug te gaan naar Nederland. Het eten is hier best westers maar ik mis appelmoes en drop. Hoe gaat het nou verder met je vakken en je studie?! Daar zou ik graag meer over willen weten! Hou je haaks!

    groetjes,

  • 19 Februari 2008 - 11:08

    Lesley:

    Hey Meis,
    Gelukkig gaat het nog steeds goed daar met je, had ook niks anders verwacht!
    Ik ben nu ondertussen ook de site van me schoonzusje marieke aant bijhouden, die is afgelopen zaterdag naar Suriname (paramaribo) vertrokken voor 4 maanden!!
    Iedereen gaat naar het buitenland om me heen!!
    Hahaha, nou ik niet hoor, ik blijf waar ik ben!
    Tot snel en misschien dat we wat kunnen afspreken als je die 3 weken in nl bent?!
    Wil ook graag dat je me nieuwe vriend ziet, voor zo ver je die nog niet kent...

    Dikke kus
    Lesley

  • 19 Februari 2008 - 12:38

    Jan En Lenie:

    Als we dit lezen denken we dat je nog tijd te kort bent gekomen in Nederland. Maar goed over 18 dagen ben je drie weken hier, dus heb je wat meer tijd voor e.e.a. Wij zijn nog maar 2 weken terug uit Bali, maar kunnen hier nog steeds slecht wennen. Het was daar super!! Heel veel groeten en we houden ons via deze site op de hoogte van je doen en laten.
    Doei.

  • 20 Februari 2008 - 17:32

    Sharon:

    Hey Marge!!

    Leuk dat je samen met Mr. B. valentijn gevierd heb, klinkt allemaal erg romantisch wat je gedaan hebt ;). Geniet van je uitwisseling en je tijd in Southampton. In de buurt van Durban ligt ook een plaatje Southampton, dus dan doe ik net alsof ik ga je opzoeken oke.

    XX

  • 23 Februari 2008 - 11:52

    Lisanne:

    Hey Marjolein!
    Super dat je zo paar daagjes naar NL kon, goed genoten dus:)!
    Hoe gaat het verder met de studie enzo?
    Have fun!

    Kusxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2008

Home again!

22 April 2008

Bijna klaar hier

31 Maart 2008

Back in the UK

17 Maart 2008

Weer ff thuis!

02 Maart 2008

Nog steeds heeeel druk!
Marjolein

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 7068

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 13 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: