Foto´s - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu Foto´s - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Marjolein Heijer - WaarBenJij.nu

Foto´s

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

18 Januari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Hallo,

Even een praktisch bericht: ik kan helaas maar 10 foto´s op deze site zetten. Ik zal ze dus regelmatig ´verversen´. Ik heb nu extra foto´s geplaatst maar heb nu wel het maximum bereikt. Dit betekent dus dat als ik foto´s bij mijn volgende bericht wil plaatsen, ik eerst een paar andere moet verwijderen.

Kortom: kijk nog even een keertje op mijn site naar de foto´s want er staan nu nieuwe op maar ik weet dus niet voor hoe lang!

See ya!

Marjolein

  • 18 Januari 2008 - 22:13

    Leo:

    Hoi Lein

    Net je nieuwste foto's bekeken.Leuk hoor, mooie omgeving en het geeft Bart extra rijervaring in het links rijden. Kan hij goed gebruiken voor juni a.s.!
    Veel plezier nog samen en sterkte voor Bart op z'n terugreis...Ik hoorde van z'n pa dat hij meteen ingezet gaat worden bij terugkomst (iets in de badkamer?) groeten en tot mails, bels of ziens,

    xxx Lee

  • 19 Januari 2008 - 10:12

    Klaudi:

    Hey Marjolein!!

    Leuk je foto's :)! En fijn dat je meteen al een kamer hebt kunnen regelen zeg. Alleen die reis.. Wat een gedoe lijkt me!
    Ik ben nu ook echt aan het pakken.. Het komt zo dichtbij, alleen weet ik niet waar ik moet beginnen ;). Ik ben ook benieuwd hoe het straks is om zo'n 24 uur in een vliegtuig te zitten :s!!
    Veel plezier op je eerste dagen straks, ben benieuwd hoe je het hebt :).

    Liefs, Klaudi

  • 19 Januari 2008 - 17:04

    Nils:

    Hey Marjolein!

    Leuk hoor zo'n weblog:D. Vervelend zeg zo'n heenreis, ik ben naar Engeland geweest toen die enorme benzineslurpende catamran (ofzoiets) nog vaarde. Echt wel vervelend zeg als je zo ziek bent aan boord, troost je met de gedachte dat ik het waarschijnlijk nog veel erger gehad had:P. Nou ik wens je alle plezier, ik ben wel jaloers op je ik ga pas 4 februari weg:S. Suc6!

  • 03 Februari 2008 - 12:40

    Esther:

    haha had haar inderdaad ook al gevonden! Ik ga vakken van psychologie volgen, op de highfield campus! Is dat waar jullie ook zitten? Ik woon daar ook vlakbij, op Burgess Road. Hoelang zit jij hier nu al? en al veel mensen leren kennen? Ik ben woensdagavond aangekomen en blijf tot in ieder geval eind juni, maar heb mn kamer tot eind augustus. Heb je anders email? Misschien iets handiger, al zijn die berichtjes natuurlijk ook heel leuk ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Southampton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Mei 2008

Home again!

22 April 2008

Bijna klaar hier

31 Maart 2008

Back in the UK

17 Maart 2008

Weer ff thuis!

02 Maart 2008

Nog steeds heeeel druk!
Marjolein

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 7067

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 13 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: